
Reklamacje:
Reklamacja może być złożona w przypadkach takich jak:
- pomyłka w otrzymanym produkcie,
- braku produktu w przesyłce,
- uszkodzenia opakowania produktu,
- wady jakościowej produktu.
W tym celu należy wysłać zgłoszenie reklamacji wraz z dokumentacją zdjęciową na adres: reklamacje@drogeriadlarodziny.pl
Formularz reklamacji (Pobierz formularz).
Każde zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane indywidualnie i zostanie przeprocesowane w ciągu 14 dniu.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w Regulaminie Drogerii Dla Rodziny.
Odstąpienie od umowy:
Zwrot zakupionego asortymentu może nastąpić w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
W celu zarejestrowania zgłoszenia zwrotu należy wysłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres: reklamacje@drogeriadlarodziny.pl
Formularz zwrotu (Pobierz formularz).
Każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie i zostanie przeprocesowane w ciągu 14 dni od momentu jego zarejestrowania.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie Drogerii Dla Rodziny.